dissabte, 17 de gener del 2015

FOGUERES DE SANT ANTONI


Ahir a poqueta nit vaig tindre la curiositat de fer un passeig pel poble per a veure les fogueres que havien amb motiu de la festivitat de Sant Antoni. Recorde que en la meua infància anàvem per tots els carrers a botar les fogueres, per a botar les més grans portàvem per a ajudar-nos en el bot com a perxa una canya. No se quin és el significat de la tradició, religiós o profà, m’ho imagine però, en molts pobles del País Valencià se celebren en estes dates o per Sant Joan. En el nostre poble ha anat decaient i anit vaig comptabilitzar CINC xicotetes fogueres. Pot ser que posteriorment es feren més, jo ja no les vaig veure perquè feia molt de fred i me’n vaig anar a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites