dissabte, 7 de desembre del 2013

PARADOXES

Juan José Millás 07.12.2013

La desocupació baixa, però torna a destruir-se ocupació. Significa que estem millor sense deixar per això d’empitjorar.
Com em veu doctor?. Molt millor, però es mor.
Tinc una millora que em mata?
No pretenga entendre-ho. Basta amb què ho fingisca.
En això estem tots, a fingir que entenem. Durant els últims anys hem fet un màster col·lectiu de pensament paradoxal. Ens han abaixat les pensions apujant-les; ens han augmentat els impostos reduint-los, i ens han donat en el cap amb una reforma laboral per la que, a pesar de perdre tots els drets, El Govern assegura que ens ha fet un gran favor.
DIT I FET A MANIFESTAR-SE!!!
Però també ha augmentat el pressupost de beques, que rep menys gent, i s’han introduït diverses formes de “copago” que no són formes de “copago”. Ara, la ministra Báñez es va a gastar dos milions i mig d’euros en una campanya de publicitat a favor d’eixa reforma laboral gràcies a què baixa la desocupació a base de destruir-se l’ocupació.
„Si els beneficis de la reforma són tan evidents, per què gastar-se els diners en una campanya?
„Perquè el personal estava acostumat a reformes laborals amb bambolla i esta la nostra és sense bambolles.
„I això què vol dir?
„Encara no ho sabem. D’ací la necessitat urgent d’una campanya explicativa.L’agència de publicitat que es faça càrrec de l’assumpte tindrà el mateix mèrit que l’advocat que assumix la defensa d’un criminal confés. Tot el món, per roín que siga, té dret a la defensa, i tot producte, per repugnant que resulte, té dret a una campanya de publicitat. Així és la democràcia.
Quan hàgem escoltat cinc espots, si estan fets amb gràcia, acceptarem el “sindiós” de que la desocupació abaixe alhora que es destruïx l’ocupació. A veure si el meu metge troba el mode que m’abaixe la tensió sense que deixe per això de pujar-me, o jo mateix èxit abandonar el tabac sense deixar de fumar.

Vegeu en you tube el video:  Brutal testimoni d'una dona davant la generalitat. Acaben en tot. Què te que passar més!. El dimarts men vaig a la manifestació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites