dijous, 7 de novembre del 2013

REQUIEM PER CANAL 9

Ahir em vaig assabentar de la notícia. Hui he sentit i llegit opinions sobre el tancament de canal 9. M’he quedat estupefacte del sentiment que expressen la majoria dels comentaris per la pèrdua que qualifiquen d’irreparable del nostre patrimoni artístic, cultural nexe d’unió valencià... M'assente a escriure i és de les poques vegades que no tinc molt a dir, potser perquè tem que no pense com els que sent i llig. Veig poc la TV en general però, en concret TVV Canal Nou, no la veig des de fa temps, absolutament res.
Quin era l’objectiu per a la que va ser creada?, Perquè fóra nexe d’unió de tots els pobles del País Valencià? De la seua cultura, de la seua llengua, de les seues tradicions, del seu patrimoni artístic, musical, de la nostra personalitat, del nostre treball, del nostre progrés i modernitat . Sense amaneraments, eixint del búnker barraqueta, coneixent i comprenent la diversitat, amb llibertat d’opinió per a expressar-se dins de la pluralitat, sense partidismes anacrònics i simplistes. No una televisió casada amb el poder. En fi una TV de tots i per a tots. LLIURE.
Ha sigut esta la nostra TV? Potser tan sols pense en que perdran 1500 persones el seu lloc de treball. I també pense si l'han defés quan veien vindre la debacle i molt poquets eixien a dir que no estaven d’acord amb algunes de les coses que s’estaven fent. O pensaven que amb un 3 % del share era una televisió competitiva i que il·lusionava els valencians?.
No volia dir algunes coses, però m’ha eixit així. Potser estaré equivocat i l’ocasió estava com per a esgarrar-se les vestidures. Bo, hi ha coses que es fan amb un fi i tenen este fi.

Ací al País Valencià, ja no ens estranya res, la corrupció campa a gust. Ningú assumeix cap responsabilitat. Tot està contaminat. La culpa: Zapatero!!!??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites