divendres, 31 de maig del 2013

50000 VISITES - GRÀCIES

El 20 de desembre de 2008, vaig començar el camí d’este blog. Han transcorregut quasi 5 anys. He dedicat molt de temps de la meua jubilació a estar amb tu i contar-te algunes de les meues inquietuds i desitjos i dir-te que hui hem arribat a 50.000 visites. Vull donar-vos les gràcies a tots aquells que vos interesseu, em feu companyia i inclús em comenteu o corregiu i feu observacions a alguns dels meus escrits. No pretenc res, ni vaig en contra de ningú, simplement dins de la meua llibertat done la meua opinió, especialment de coses que afecten el meu poble i que sincerament crec que en alguna cosa pot millorar, potser estic equivocat . Tu eres el que opines.. Si a algú no li agrada ho té fàcil, que no entre. Em reconforta quan algú amb qui potser no he parlat mai, me para i em diu: Vicent estic d’acord amb el que escrius. Li done les gràcies i seguisc el meu camí amb més alegria. Seguiré i  tu no et canses de fer-me els teus comentaris. GRÀCIES.

Els deu països que més han visitat el blog són:   
1.- Espanya 42366 visites
2.- Estats Units 1646
3.- França 1213
4.- Rússia 1206
5.- Alemanya 1101
6.- Polònia 262
7.- Regne Unit 223
8.- Àustria 152
9.- Països Baixos 106
10.- Itàlia 87
600 entrades. Els deu escrits més llegits són:     
1.- Felipe Santamans 682
2.- II Concurs de pintura ràpida 309
3.- I Concurs de pintura ràpida 307
4.- Inauguració Centre Cultural 227
5.- Setmana de danses 226
6.- Per fi qui fa el pregó? 224
7.- S.Vicent de la Roda Patró 212
8.- Cros P.Manyanet – P.Roig 200
9.- Acta amics Repartició de la carn 196
10.- Guadassuar fa fallida 169
                  
Em crida l’atenció la varietat i quantitat de Països que entren a visitar el blog i em pregunte: És gent de Guadassuar que estan per tot el món i volen saber alguna cosa del seu poble? Només per açò ja val la pena escriure. Un abraç a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites