divendres, 27 d’abril del 2012

QUIN DESCANS!

"HAN TROBAT EL BALÓ DEL PENAL DE RAMOS"
copiat a facebook de Vicent González. gràcies "Gori"
Per fi va acabar el Tridu futbolístic. Pareixia que en este País i en el món no es parlava d’una altra cosa. Clar!, tenim els millors clubs del món, els dos millors jugadors del món i la millor lliga del món i, com correspon totes les finals les jugarien el Barcelona i el Madrid. Mira per on es va fer el silenci. Els dos millors futbolistes del món van fallar sengles penals i els dos finalistes es van esfumar.Ara bé, per a penals el llançat per Ramos, valgué per tot el partit. El dimarts mitja Espanya es va alegrar de la derrota del Barcelona i el dimecres l’altra mitja Espanya de la derrota del Madrid i, el que diga el contrari és quelcom hipòcrita. Quedava el dijous i ací va ser la remuntada històrica del València. Perquè, tampoc!. I encara que parega mentida la nit passada vaig dormir com un tronc i hui divendres m’he alçat més fresc que un encisam. M’he posat el meu xandall i a donar la volta a tot el poble amb el meu MP4 i els auriculars en les orelles i, ací ha vingut l’error, cras error, la desocupació ha crescut en 365.900 persones, més d’un milió de famílies tenen tots els seus membres en desocupació, la prima de risc pels núvols i la borsa... canvie de la ràdio a escoltar música i apareix la cançó de Cecilia: “Mi querida España, esta España mía, esta España nuestra...”
A tot açò, el que volia escriure és que el dimecres vam ser a sopar i veure el futbol, atés que Kico és hincha del Madrid, i per una vegada durant la temporada, donar-li el gust. Em vaig emportar la màquina de fotografiar, se’m va oblidar traure les fotografies i la cambra en el bar. Ningú va encertar el resultat i he recuperat la màquina. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites