diumenge, 20 de febrer del 2011

PAELLA AMB CALDO D'OLLA


HUI, PAELLA DE CALDO D'OLLA


LA PAELLA DELS DIUMENGES

Feia molt de temps que la meua dona no feia per a dinar olla. Normalment a l'única que li agrada és a ella. Tant els meus fills com jo el preferim després a la nit fregit amb uns quants alls. Però el dijous va comprar tots els ingredients per a fer-lo i jo li vaig comentar que el diumenge intentaria fer una paella amb el caldo, a veure si m'eixia tan bona com les que feia ma mare. I pensat i fet, hui diumenge he fet la paella, José Luis si tens l'oportunitat fes-la per als teus néts, t'assegure que és la que més els va a agradar, és senzilla, en mitja hora està feta i és una delícia.
Per a quatre persones:
Posa el suficient oli per al sofregit (no molt):
- 3 alls a trossets
- Després una ceba triturada.
- Dos tomaques triturades.
- Quan estiga el sofregit fet li afiges mig quilo d'arròs i el sofriges tres minuts.
- Una culleradeta de pimentaroig dolç i immediatament litre i mig del caldo de l'olla calent. ( Jo tenia uns pésols i també els he afegit)
- Rectifica de sal i de safrà segons estiga el caldo de l'olla.
- Al bullir foc normal durant 10 minuts i de 8 a 10 amb foc al mínim. Tin al costat un poc de caldo calent per si se't eixuta abans li vas afegint un poc.
- A l'hora de servir li afiges unes llesques de la pilota de l'olla.
Una delícia i si no que li ho pregunten al meu gendre que no l'havia menjat mai.
Ah!, i per a esta nit l'olla fregida amb uns quants alls.

2 comentaris:

  1. A casa dels meus avis sempre dinàvem això el dia de Nadal i demà la faré jo tal com tu dius ;)

    ResponElimina

contador de visites