diumenge, 6 de juny del 2010

DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

   
Ahir se celebrava el dia mundial del Medi Ambient. Ens preocupem molt dels grans esdeveniments i desastres de què es fan eco els mitjans de comunicació. Normalment ens agarra lluny i ens sobrepassen, no podem participar encara que siga a xicoteta escala en la seua solució. La terra es ressent i no la podrem llegar en bones condicions als nostres successors. La humanitat destrossa, és la gran depredadora, però també podem ajudar a millorar.
En este blog vaig escriure fa temps de l’abandó que patia el riu Magre (el nostre riu) en el seu tram per Guadassuar, en canvi s’havia netejat la part d’Algemesí. Una persona que ho va llegir, esta setmana em va comentar que no era així, que el que realment estava net era la nostra part. Vaig agafar la màquina i me’n vaig anar al Cano. Sorpresa agradable, ho havien netejat. Vaig voler saber fins on, vaig avançar 25 metres i desil·lusió allò és la selva verge. Quin abandó!. Vaig seguir fins on vaig poder i a l’arribar al toll doní mitja volta i vaig tornar malhumorat. Ací vos pose unes fotografies amb l’esperança que algú que les veja puga donar-li solució. 
                                

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites