dimarts, 23 de març del 2010

10.000 VISITANTS!

Ahir, dia 22 de març del 2010, a les 23:10:52, vam tindre la inesperada notícia del visitant número 10.000 a guadassuaroig. Recordar-vos que vam començar a publicar practicament al Gener del 2009. No sé amb certesa quan li vam posar el comptador, perquè fa poc que em vaig adonar que el tenia. Cal comprendre que no sóc cap expert en informàtica, encara sort que el meu fill em trau dels compromisos i té paciència amb mi. Però en definitiva el bonic és que ningú em marca els temes que he d’escriure, ni els terminis, ni l’extensió. Tinc la llibertat suficient per a expressar-me del que vull i quan vull. Normalment de coses del nostre poble, per a la gent del poble i alguns que no ho són però que ens aprecien i ens seguixen. La majoria són reflexions que, crec que podrien servir per a millorar. No pretenc tindre la raó però, si dir la meua opinió, encertada o equivocada. Vosaltres teniu l’oportunitat de fer-me arribar la vostra. De moment no he esborrat cap. Sou gent respectuosa i amable. Gràcies per compartir i passar alguna estona amb mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites