divendres, 8 de gener del 2010

SANT VICENT DE LA RODA

Ahir va ser un èxit l'acte de la repartició de la carn. I va ser una sorpresa agradable veure com la gent reaccionava de forma tan positiva a l'enterar-se de la fundació de l'agrupació: AMICS DE LA REPARTICIÓ DE LA CARN, alguns inclòs manifestaren la intenció d'inscriure's a l'asociació. Vam informar als festers de S.Vicent del proper any de la iniciativa i ens$ presentarem els socis fundadors, i que ens deuen tindre en compte per la festa de l'any que ve.




Vaig fugir és Sant Vicent de la Roda. És el patró de Guadassuar. Festa Major del poble: missa solemne, mascletà, processó i ... també hi ha costum de no dinar. Vaig fugir és reunixen els amics amb els amics i els dons fan el mateix i se'n van per quadrilles a esmorzar, i l'esmorzar és prolonga fins el dinar o el berenar...



Però mira per on que també és el meu sant, i la meua dóna ja fa dos anys que se li ocorre reservar este dia per fer algun tipus de revisió a l'hospital de la Ribera. Així que em perd l'esmorzar. Em queda el consol de passejar tota la setmana per la fira, perquè això si, hi ha una fira tradicional esplèndida. Si no l'has visitada mai et recomane que ho façs dissabte o diumenge. Ah! I com no! Esta nit anirem a veure el castell de focs artificials. FELICITATS VICENT! i ATOTS ELS VICENTS!, abans n'erem molts però ara amb els noms que posen cada vegada som menys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites