dijous, 10 de desembre del 2009

PER A LA MEUA SORPRESA


Per a la meua sorpresa, un veí de Guadassuar m’ensenya el "butlletí informatiu del partit popular", preguntant-me si jo l’havia rebut. Al veure la portada li dic que no. Llavors ell em respon: tira-li una mirada perquè em pareix que diu alguna cosa de tu. Vaja!, si que diu. Resulta que estan entrant en este el meu blog, i pareix que no els agrada el que ací es comenta, inclús que està suportant un "atac sistemàtic".
Primer, m’alegra que es llija el meu blog. Li ha faltat posar l’adreça completa perquè els afiliats i simpatitzants del PP, també el puguen llegir. Per sort, no tots tenim la mateixa opinió i per això hi ha debat, respectant les idees dels altres encara que no les compartisques.
Segon, no entraré a defendre res del que comenta. Vosté mateix es desqualifica. Després d’alguna mitja veritat, s’oculten moltes mentides. Encara que el seu escrit es dirigix als afiliats i simpatitzants del PP, manifesta un nerviosisme malaltís, i que per a defendre’s, opta per atacar de forma manipuladora, lamentable i vergonyosa.
Tercer, en el meu blog li done l’oportunitat d’opinar i d’escriure el que vullga. I no com vosté que acaba amenaçant. A propòsit pot publicar el que vullga de mi, no faltaria més.
Quart, m’indica el que puc posar segons vosté al meu blog. Fins ací podríem arribar!. De totes maneres li he de dir que no ho ha llegit tot i que a més vaig publicant a poc a poc, és a dir hi hi ha coses que es van completant amb temps.
Quint, que fa uns dies han intentat boicotejar el blog. Qui?, no ho se, però de moment no ho han aconseguit.
Sext i últim, no tinc ressentiment cap a ningú. Perquè l’anava a tindre cap a vosté?. He sigut sempre esportista i se que unes vegades es guanya i altres es perd, és llei de vida. No enyore ni desitge res, recorde el passat, visc el present, i mire el futur amb optimisme. Accepte i demane disculpes pels meus errors. Tinc la tranquil·litat, l’afecte i la pau suficient per a sentir-me satisfet i feliç.
Però tingau la seguretat que continuaré opinant amb tota la llibertat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites