dilluns, 8 de juny del 2009

DOS DIES FELIÇOS


El divendres a la vesprada, la meua dona i jo vam emprendre viatge a Reus per a assistir a la boda de Sergi i Idoia. Són els fills d’Albert i Montse.
     
Abans vaig telefonar el pare Marce·li per a veure si ens podíem quedar en el col·legi Pare Manyanet. Amb la seua amabilitat característica em va contestar, que on podríem estar millor que allí?. I eixa és la veritat. En el col·legi només queden quatre religiosos-sacerdots, de la congregació dels Fills de la Sagrada Família: El P. Marcel.li (director), el P. Ángel (director de la residència per a estudiants de la universitat, ecònom ..) el P. Joaquim (creador de la banda-cobla del col·legi) i el P. Fermin (el més jove, mexicà i no ix en la foto perquè estava examinant-se de català), exercixen una activitat trepidant i exemplar amb la joventut de Reus. A més són els meus amics. I jo m’honre d’això.
Eixa nit saludem a Albert i a Montse, que es van encabotar a emportar-nos a un restaurant a sopar, posteriorment prenem una copa en sa casa. Tota la família és excepcional. Tenen tres fills: Joan, Sergi, Marc i una filla Motse. L’amistat que els unia a Joaquin i als Pares, he cregut convenient conservar-la, perquè val la pena, són de la família.                                        
  

Al dia següent, vam veure l’activitat esportiva tan intensa que hi havia en els patis del col·legi. Vam fer una volta per la contornada i visitem el carrer que l’ajuntament de Reus li ha dedicat al meu germà Joaquín.

A la vesprada vam ser a Salou, en l’església de Sta. Maria del Mar i assistim a l’acte religiós del matrimoni de Sergi i Idoia.

      
Sergi, és arquitecte tècnic, i ha dirigit l’obra del Gran Hotel Palace de Salou, un edifici esplèndid, hotel de cinc estreles, i allí en els jardins i després en la sala de banquets ens van oferir el banquet nupcial. Mai en els meus anys havia assistit a una festa igual. Feliitats la família Balsells-Travé, especialment a Sergi i Idoia: Que sigueu molt feliços!.
                    
Als meus amics, els Pares del col·legi Pare Manyanet, Gràcies per la vostra amabilitat, amistat i per compartir els nostres records. A tots he de dir-vos que la meua dona ha vingut emocionada, pel que viu estos dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites