dissabte, 20 de desembre del 2008

PER FI TINC BLOC!

Tènia ganes de tindre un bloc. Simplement perquè vull expressar i donar a conèixer les meues opinions i experiències i al mateix temps poder discutir-los amb altres persones. Sóc valencià, un privilegi, però a mes de GUADASSUAR, no és pot demanar més. Encara que tothom pensarà el mateix dels seus orígens. La meua tendència política és del tot esquerrana, estic afiliat al PSPV-PSOE. Em considere un privilegiat per ser mestre apassionat amb la meua professió. La meua família és el mes valuós que tinc, són per a mi un orgull, el meu amor i tot. Tinc pocs amics però, bons!. De moment finalitze dient que sóc del València C.F però no molt apassionat, m’agraden tots els esports. La meua música preferida és la dels anys 60-70, encara que també m’agrada tot tipus de música però seleccionant els fragments o triant la cançó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites